۴ پاسخ

کلا لب مرزی عزیزم خیلی باید رعایت کنی

بالاس ۱۰۸

ناشتا گلوکز ۱۰۸ بالاست

یکم بالاعزیزم البته ازمایش قند دوساعته دادی بدنیست گلوکز فکرکنم بالا

سوال های مرتبط