خانما اینفاکول الان دوقطره بدم بچه کافیه؟

۳ پاسخ

خوب بود با اینفاکل ؟

من نیم سیسی پر میکردم و میدادم یه جا بهش😂

نصف قطره چکون خودشو بده
جواب نداد کامل بده
وگرنه دوتا بده

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان 🐣ارتین🐣 مامان 🐣ارتین🐣 ۱۳ ماهگی