سلام سونو انتیم خوبه

تصویر
۵ پاسخ

همون ک پررنگ تر نوشته بالای کادر

همه چی اوکیه خداروشکر
ولی اونی ک من تا الان سر دراوردم البته من تخصصی ندارم انگار فقط هماتوم دارید اندازشو زده ۳۰در۱۲

بله خوبه

من انگلیسی بلد نیستم
ظاهرا خوبه 🤣😁

جنسیت حدس تزد؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مارال مامان مارال هفته هجدهم بارداری
مامان مامان نور مامان مامان نور هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رستا 🥹🎀 مامان رستا 🥹🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پرنسس کوچولو🩷 مامان پرنسس کوچولو🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان نخود😍💗 مامان نخود😍💗 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تو دلی🥰🩵 مامان تو دلی🥰🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تانیا🤎🧸🍓 مامان تانیا🤎🧸🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پرنسسم🌷🤍 مامان پرنسسم🌷🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوگل دختر🩷🎀 مامان دوگل دختر🩷🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری