خانوما جواب سونو انتیم خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

عالی چقد خوب همه چیز توضیح داده

همه چیز عالیه
ان شاالله بسلامتی بغلش کنی ♥️

اره عالیه...جنسیت رو احتمال نداد؟؟

عزیزین عالیه تو روبیکا بهت گفتم مبارک باشه انشالله بسلامتی بغل بگیری عزیزم 🌹

سوال های مرتبط

مامان 🥰آدرینا♥️ مامان 🥰آدرینا♥️ ۸ ماهگی
مامان نخود😍💗 مامان نخود😍💗 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پرنسسم🌷🤍 مامان پرنسسم🌷🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مارال مامان مارال هفته هجدهم بارداری
مامان کارن🐻🤎☆○ مامان کارن🐻🤎☆○ ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان نور مامان مامان نور هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسته👶🏻 مامان پسته👶🏻 ۵ ماهگی
مامان تانیا🤎🧸🍓 مامان تانیا🤎🧸🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رستا 🥹🎀 مامان رستا 🥹🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی