سلام دوستان سونو انتیم خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

سرویکس ۴۰ چی میگه 😍😍😍😍
جفتتم خلفیه زودتر حس میکنی
ولی بارداری اول اصولا هفته ۲۰ به بعد حس میکنن
حتی با وجود جفت خلفی
زودتر منتظرش نباش ک بخوره تو ذوقت


همه چیش خوبه مبارک باشه و‌به سلامتی و دل خوش بغلش کنی🥰

میگم تو آزمایش سه ماهگیم دادی بعد سنوی انتی ؟
از آزمایشگاه بیرون دادی یا پیش دکتر ؟

عزیزم 😍خدا حفظش کنه واست
جنسیتش مشخص نمیشه توی NT

بلهههههه

همه چی عالی

بله عزیزم عالیه

سوال های مرتبط

مامان کارن🐻🤎☆○ مامان کارن🐻🤎☆○ ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مارال مامان مارال هفته هجدهم بارداری
مامان مامان نور مامان مامان نور هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رستا 🥹🎀 مامان رستا 🥹🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پرنسس کوچولو🩷 مامان پرنسس کوچولو🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان نخود😍💗 مامان نخود😍💗 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا هفته هجدهم بارداری
مامان تو دلی🥰🩵 مامان تو دلی🥰🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تانیا🤎🧸🍓 مامان تانیا🤎🧸🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری