خانوما من دل دردای پریودی دارم طبیعیه؟؟؟

۶ پاسخ

من هنوزم یه وقتایی میگیره ول میکنه

منم 😐😐😐😐

عزیزم یه کوچولو نبات با اب گرم بخور .(نبات داغ) دل دردت اروم میکنه و استراحت کن

اگه زیاد باشه حتما دکتر برو

اره طبیعیه

آره
دکترا میگن چون رحم داره کم کم بزرگ میشه واسه اونه

سوال های مرتبط

مامان مَهیار 👶🏼 مامان مَهیار 👶🏼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته یازدهم بارداری
مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری