سلام خانم میگم تخم هویج و از کی شروع کنم دم کنم و بخورم ؟

۴ پاسخ

سه روز اول پریودی میگن خوبه

تو پریودی فک‌کنم

میگن س روز اول پریودی ناشتا، منم گرفتم بیشتر برای خونریزی درس حسابی

برای چی خوبه؟

سوال های مرتبط

4سال منتظر 4سال منتظر قصد بارداری
مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری