سلام بر هشت ماهگی
۱۴۰۴/۱/۲۴

۴ پاسخ

مگه حالا8ماهگی میگذره😂😂همه ماه ها ی طرف این ی ماه ی طرف حالا 9که بری چون استرس زایمان میگیری مثل برق میگذره در عوضش 😄

عزیزمممم ان شالله بسلامتی

مبارکه

ب سلامتی بگذرونی

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی
مامان سهیل. سوژین مامان سهیل. سوژین ۶ ماهگی
مامان دودخترم و تودلی مامان دودخترم و تودلی ۱۰ ماهگی
مامان محمدصادق مامان محمدصادق ۶ ماهگی