سلام اسهال آبکی یا خلطی زیاد نشانه چیست

۴ پاسخ

امکان داره رفلاکس باشه

من رفتم دکتر گفتم بچم اسهال داره گفت نوزاد به خودی خود مدفوعش شله تو از کجا فهمیدی اسهال داره🤣🤣

حساسیت

اگه شیر خودت و میدی حتما شیرینی زیادمیخوری

سوال های مرتبط

مامان ریحانه جونم 😘 مامان ریحانه جونم 😘 ۱۳ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان اِلویرا مامان اِلویرا ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۰ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۵ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۴ ماهگی