سلام خانوما سونوی وزن جنین و ی نکاه بندازین🥲

تصویر
۵ پاسخ

من ۱۶۰۰ بود دکتر لیدی میل داد

خوبه عزیزم نرماله

یکم کمه. از حالا به بعد وزن گیری مهمه. حسابی بخودت برس

همه چی خوبه گلم

آخی الهی خوبه من ۱۷۰۰ بوو دیروز

سوال های مرتبط

مامان ܦ߭ܝ‌ܣߊ‌ܢߺ߭ مامان ܦ߭ܝ‌ܣߊ‌ܢߺ߭ ۱۰ ماهگی
مامان ماهورا🎀 مامان ماهورا🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری