چن هفته برم سونو انومالی بهتره؟

۸ پاسخ

من عزیزم ۲۱هفته رفتم چون بزرگ بود قشنگ همه چیزش دیده میشود عالی بود خداروشکر جنسیتش هم پسر بود شکرخدا

شما ۱۹هفته یا۲۰هفته برو عزیزم عالی هست اگه دوست داشتی

اگه نه همون ۱۸یا۱۹ هفته برو

18 هفته کامل

18هفته و 2روز

من ۱۸هفته و۵روز میخوام برم

قبل انومالی بریم تعین جنسیت مشخص میشه؟

۱۸ هفته بهتره

۱۸ هفته ب بعد

من ۱۷هفته و شش روز میرم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان کنجد من مامان کنجد من هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلماه🫀💋 مامان دلماه🫀💋 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم و تودلیم🩵 مامان پسرم و تودلیم🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دنیز🤰💜 مامان دنیز🤰💜 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری