دوسالگی واکسن داره؟کجا میزنن

۶ پاسخ

تجربه واکسن ۱۸ماهگی رو میگی برامون؟

نه ندارع

نه نداره تا شش سالگی

نه نداره

نه نداره.انگار دوست داری واکسنا.🤣 رفت شش سالگی

منظورم اینه کجای بدن میزنن

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان امیر کوچولو مامان امیر کوچولو ۳ سالگی
مامان رضاو رادمهر مامان رضاو رادمهر ۲ سالگی
مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی
مامان سلاله🫶 مامان سلاله🫶 ۲ سالگی
مامان ߊ‌یܠܩߊ‌ܣ😎 مامان ߊ‌یܠܩߊ‌ܣ😎 ۳ سالگی
مامان تو راهی مامان تو راهی ۲ سالگی
مامان ملودی مامان ملودی ۲ سالگی