۶ پاسخ

من ۱۲ ساعت چیزی نخوردم

۸ تا ۱۰ ساعت باید ناشتا باشی . نهایت از ۱۱یا ۱۲ شب دیگه چیزی نخور که تا ۸ یا ۹ صبح بری ازمایش

۸ تا ۱۰ ساعت باید ناشتا باشی

11به بعدچیزی نخور

ساعت چند میری ازمایش بدی؟

۸ تا ۱۰ ساعت

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد