تب واکسن دوماهگی

۴ پاسخ

دختر من که تب نکرد .قطره ی استامینوفن هر چهار ساعت بهش میدادم

بمن صبح بهداشت گفت دو برابر هر ۴ساعت بازم تب کرده

بچه منم تب کرد اگه استامینوفن رو نداشتم اذیت میشدم

استامینوفن بده به بچت دوبرابر وزنش قطره بده بخوره.اگه ۵کیلو هست ده قطره بده بخوره هر ۸ ساعت

سوال های مرتبط

مامان کلوچه💗💙💗 مامان کلوچه💗💙💗 ۱۲ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان الناوتوراهی مامان الناوتوراهی ۱۵ ماهگی
مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۹ ماهگی
مامان یونا ویوشا مامان یونا ویوشا ۹ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۳ ماهگی
مامان پناه🥰🤰 مامان پناه🥰🤰 ۲ ماهگی