صب واکسن کزاز زدم لرز میکنم و خستم کی خوب میشم؟

۵ پاسخ

من دیروز زدم امروز دست درد گرفتم جای واکسن
اگ اذیتی ی استامینوفن ساده بخور

درخاسبدغ

من زدم ۳۰ هفته اصلا اذیت نشدم

موقعی که واست تزریق کرد درد داشت؟؟من که خواستم بمیرم

اگر تب داری ی استامینوفن ساده سیصدوبیستوپنج بخور همین امشبه رفع میشه فردا

سوال های مرتبط

مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان و نویان❣️ مامان ویهان و نویان❣️ هفته سی‌وهفتم بارداری