خانمها دل زدن یا نبض زیر دل ازچیه

۴ پاسخ

خون رسانیه اگه باردارین باشین که بخاطر بچست
ولی اگه نه برا پریودیه میتونه از مشکلات روده ام باشه

نبض‌ زدن برای خونرسانیه‌

اگه خیلی حسش میکنی احتمال زیاد نفخه

اگه اقدام داشتی شاید باردار باشی احتمال بارداری داری

سوال های مرتبط

محدثه محدثه قصد بارداری
مامان فندق 🥹❤️ مامان فندق 🥹❤️ هفته نوزدهم بارداری