خانما من گوجه و خیار زیاد میخورم مشکلی هس؟

۸ پاسخ

چ مشکلی باید داشته باشه😐😐😐😐

مثل خودمی منم دوس دارم مثلا سالاد شیرازی دوس دارم ولی کمتر میخورم 😋

خیلی هم خوبه منم زیاد میخورم😁

اتفاقا برای یبوست عالیه گوجه وخیار

نه مشکلی نداره
منم خیلی دوس دارم و میخورم
خیارسبز که آبدار هست
گوجه هم میگن بچه رو سفید میکنه

نه منم زیاد میخورم

هم باعث میشه سردی کنی
هم میگن مصرف زیادی گوجه خوب نیس

ن منم تو هفته های شما خیلی دوس داشتم روزبی کم کمش ده تا میخوردم با نمک زیاد
الانم میخورم اما کمتر

سوال های مرتبط

مامان جوجو👶🏼🤰🏼 مامان جوجو👶🏼🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه🩷🐣 مامان جوجه🩷🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری