کی میدونه کدوم شیر خشک خوشمزه تر از همش هست؟؟؟؟

۷ پاسخ

بیومیل خوشمزه ترینه بنظرم خودم خیلی دوسش دارم😂

میگن آپتامیل نزدیکترین شیر به شیره مادره.

سوپرامیل برای من خیلی خوشمزه بود ولی دخترم باهاش عوق زد بستگی داره ذائقه بچت چی باشه چی رو دوست داشته باشه

بیومیل خوبه

سیمیلاک طعم و بوی بیسکوییت میده خیلی خوش طعم

من ببلاگ میدم

همشون تقریبا یکی ان

سوال های مرتبط

مامان Hakan مامان Hakan ۱۴ ماهگی
مامان محمــد صــدرا👶🏻🫀💋 مامان محمــد صــدرا👶🏻🫀💋 ۸ ماهگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی