من چرا زیردلم مثل در. پریودی درد می‌کنه!!!😔😔

۶ پاسخ

طبیعیه عزیزم نگران نباش تا ۹هفته تموم میشه منم همینجوری بودم ولی سعی کن موقع درد داری داراز بکش

منم ۸روزمونده موعد پریودیم این ماه کلومیفن و آمپول آزاد سازی زدم الان زیر شکمم خیلی درد میکنه

طبیعی یه بیشتراستراحت کن کمتر پله برو رابطه نداشته باش واگه خدای نکرده دردشدید غیرقابل تحمل بود برو دکتر

طبیعی نگران نباش..هرچی جلو بری چالش های مختلف هست

طبیعیه منم بودم و هستم

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وسوم بارداری