۴ پاسخ

سرلاک گندم و خرما میدم خوبه

منم سرلاک میدم برای ۷ ماهگی گندم و موز خریدم خوشمزه بود تموم شد امروز گندم و خرما خریدم

سرلاک خوبه بگیر واسه میان وعده

شوهرم می گه سرلاک بهش نده مواد نگهدارنده داره خوب نیست وزنش هم کمه.چ سرلاکی خوبه واسه وزن دهی

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها 🩵 مامان محمد طاها 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان آقا سپهر💙 مامان آقا سپهر💙 ۲ سالگی
مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی
مامان نی نی جان مامان نی نی جان ۱۰ ماهگی
مامان یاسین وماهلین مامان یاسین وماهلین ۱ سالگی
مامان دوقلو ها 💙💝 مامان دوقلو ها 💙💝 ۱۴ ماهگی