کلاس های آمادگی زایمان رفتین ؟؟ خوب بوده ؟

۲ پاسخ

من کلاس ابادیو دارم میرم راضی ام

سلام قشنگا😍
یه گروه داریم توی روبیکا می‌زنیم واسه خانومای که بچه دارن یا باردار هستن و یا اقدام هستن ک دور هم باشیم و از تجربه های هم دیگه استفاده کنیم میخای بیای همراهمون باشی؟
آیدی من توی روبیکا😍پیام بدین عضوتون کنم
pv_ba12🌸

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان فرهان🫐🍭 مامان فرهان🫐🍭 هفته سی‌وهفتم بارداری