۷ پاسخ

اگه نوزادت به آلرژی پروتئین گاوی مبتلاست، اینجا می‌تونه خیلی بهت کمک کنه.
در کانال و گروه‌های «صفر تا صد آلرژی پروتئین گاوی» مادرهایی حضور دارن که تجربه واقعی از این مسیر دارن؛ از تشخیص علائم گرفته تا رژیم غذایی، داروها و مراقبت از نوزاد.
همچنین امکان تبادل و خرید و فروش شیر بین مادرها هم فراهم شده.
اگر دنبال تجربه مادرهای دیگه، راهکارهای عملی و حمایت هستی، می‌تونی عضو بشی:
ی بار سر بزنی از سدرگمی درمیای این شماره پبام بده عضوت کنه

۰۹۹۱۹۳۹۱۰۴۳

منم دخترم ۸ماهشه میخوام ببرم

هزینشم فکر کنم با ویزیت و دارو شد ۴

مثلا اگ میزاشتم یکسالگی.یکسال ونیم میبردم
چون بیشتر غذا خورده بود...الرژیش ب غذاهاهم مشخص میشد

اونم جوابش شد حساسیت ب پروتیین گاوی
گندم.سویا.بادوم زمینی.گرد و خاک

چون غذاش شیر بود و فرنی

من گرفت دکتر از بچم
ولی مثلا الان ک بچه ها غذاهای انچنانی نخوردن
من پشیمونم چرا اذیتش کردم

سوال های مرتبط