اگه نوزادت به آلرژی پروتئین گاوی مبتلاست، اینجا میتونه خیلی بهت کمک کنه.
در کانال و گروههای «صفر تا صد آلرژی پروتئین گاوی» مادرهایی حضور دارن که تجربه واقعی از این مسیر دارن؛ از تشخیص علائم گرفته تا رژیم غذایی، داروها و مراقبت از نوزاد.
همچنین امکان تبادل و خرید و فروش شیر بین مادرها هم فراهم شده.
اگر دنبال تجربه مادرهای دیگه، راهکارهای عملی و حمایت هستی، میتونی عضو بشی:
ی بار سر بزنی از سدرگمی درمیای این شماره پبام بده عضوت کنه
۰۹۹۱۹۳۹۱۰۴۳
منم دخترم ۸ماهشه میخوام ببرم
هزینشم فکر کنم با ویزیت و دارو شد ۴
مثلا اگ میزاشتم یکسالگی.یکسال ونیم میبردم
چون بیشتر غذا خورده بود...الرژیش ب غذاهاهم مشخص میشد
اونم جوابش شد حساسیت ب پروتیین گاوی
گندم.سویا.بادوم زمینی.گرد و خاک
چون غذاش شیر بود و فرنی
من گرفت دکتر از بچم
ولی مثلا الان ک بچه ها غذاهای انچنانی نخوردن
من پشیمونم چرا اذیتش کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.