خانما قرص آهن تا کی باید بخوریم؟

۸ پاسخ

تا ۳ ماه بعد بارداری اگه کم‌خونی بیشتر

دکتر به من گفت فقط تاا ۳۶ هفته باید بخورم

تا بعد زایمان،

تا آخر حتی بعد از زایمان

متنفرم از قرص آهن 🤢🤢🤢

ته سه ماه بعدزایمان

تا سه ماه بعد از زایمان

تا ابد 😂

سوال های مرتبط

مامان فندوق👶🏻 مامان فندوق👶🏻 ۸ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان .....👶.... مامان .....👶.... ۱۰ ماهگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی