خانما این قرص رو تا کی باید بخوریم مال چی هست

تصویر
۵ پاسخ

احتمالاسرویکست پایین بوده داده ک بره بالا مثل شیاف پروژستر‌ون عمل میکنه

من اینارو قبل بارداریم میخوردم تا تحرک بشه تخمدانام

اصولا اوایل بارداری میدن
مگه لکه بینی داری؟

این بجای شیاف پروژسترون هست جای نی نی محکم میشه تا وقتی دکتربگه

واسه چی میخوریش

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان .....👶.... مامان .....👶.... ۱۰ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان کارن مامان کارن هفته سی‌وهشتم بارداری