بنظر شما سزارین بهتره یا زایمان بی درد؟

۷ پاسخ

اگه پول داری برو سزارین من دو تا طبیعی اوردم اصلا ارزشش رو نداره به نظرم اون همه درد هیشکی هم قدرت رو نمیدونه

زایمان بی درد اسمشه وگرنه باید تا فاز فعال همه ی دردارو بکشی بعد بهت بی حسی تزریق کنن اونم تازه اگه قبول کنن،بیمارستانای دولتی انجام نمیدن

زایمان بی درد کجا بود خواهر همش تبلیغشونه،
من اولی سزارین بودم به لطف خدا خیلی راضی بودم اصلا اذیت نشدم خداروشکر ، این بارداری هم سزارین اجباریم انشاالله مث‌اولی راحت باشه

زایمان بدون درد وجود نداره

اصلا زایمان بی درد وجود نداره عزیزم

تا درد نکشی و دهانه رحمت کامل باز نشه امپول نمیزنن ک بی درد بشی فقط زور نمیزنی تا زایمان کنی

چیزی به اسم زایمان بی درد وجود نداره ، هرکاری ام بکنن توی زایمان طبیعی قراره دهانه ی رحم باز شه و این درد داره ! سزارین بهتره چون دردش هرچیزی که باشه بعدش با شیاف قابل تحمله

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی