جواب آزمایش ان تی

تصویر
۸ پاسخ

فک کنم خوبه

احتمال داره دکترت برا محکم کاری چون تریزمی ۲۱ یک در ۴۵۷ غربالگری دوم برات بنویسه من تریزومی ۲۱ یک در هزار و هشتصد و چهل بود سنم بالای ۳۵ دکتر پیشنهاد غربالگری دوم داد گفتم نمی‌رم چون انتی خوب بود دیگه انشالله انومالی میرم بعد ،تو گوگل بزنی بعضیا یک در دوازده بودن و مشکلی نداشتن نمی‌دونم این دکون بازار چیه باز کردن همه رو میفرستن غربالگری دوم

غربالگری مشکل داشت آزمایش نوشت دکتر یا خودتون انجام دادین آزمایش ان تی

عزیزم آزمایشتون رو نشون دکتر دادید اوکی بود؟

ریسکت پایینه خوبه ،تو سونو ان تی چند بود ؟

جوابش بعد چند روز میاد؟

احتمال خیلی زیاد نینیتون دختره😁

صفحه دیگه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۲ سالگی
farzaneh farzaneh قصد بارداری
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا وتودلی مامان هدیه خدا وتودلی ۴ ماهگی
مامان هلنا مامان هلنا ۵ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۲ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 ۷ ماهگی
مامان میثم مامان میثم ۸ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۶ ماهگی
مامان علیراد مامان علیراد ۵ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه ۳ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نیاراد مامان نیاراد روزهای ابتدایی تولد