۵ پاسخ

منم شنیدم شروع با سبزیجات باشه بهتره مثل بروکلی ،هویج ،سیب زمینی پخته...

اگه رفلاکس داره نه

اولش سبزیجات شروع کن
پوره هویج یا سیب زمینی...

اولین کمکی بهتره مثلا پوره سیب آب پز یا بخار پز باشه

بادام حساسیت زاست هواست باشه
بهتره با فرنی یا پوره میوه شروع کنی

سوال های مرتبط

مامان ریما مامان ریما ۱۰ ماهگی
مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 ۵ ماهگی
مامان پرنس کوچولو🧸💙 مامان پرنس کوچولو🧸💙 ۱ سالگی