درد پریودی یهو گرفتم
چرا؟

۴ پاسخ

منم روزی یکی دوبار یه درد خفیف پریودی میاد و میره

استراحت کن اگر خوب شدی ک هیچ وگرنه برو بیمارستان

منم چند روز درمیون میشن خانوادم میگن ماه درده☹️

عزیزم فقط استراحت کن..‌اگر خدای نکرده تکرار شد برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 ۱ ماهگی
مامان 👶اهورا🌱آریا👶 مامان 👶اهورا🌱آریا👶 ۴ ماهگی