تو 29هفته ام درد پریودی گرفتم یهو میترسم

۴ پاسخ

یکم دل و کمرت چرب کن بایه شال ببند یه تشک بنداز زیرت سرد نباشه یه پتو هم بکش یکی دوساعت بمون اگه خوب نشد برو

اشکال نداره ادامه دار شد برو بهت شیاف و قرص میده

منم گاهی دارم

شیاف میذاری؟

سوال های مرتبط

مامان حورا سادات مامان حورا سادات ۱۳ ماهگی