خانما راس میگن ویار شوری پسره ؟

۲۱ پاسخ

من عاشق خیار شور زیتون بودم. پسره

من ویارم شور بود و پسر

من عاشق شیرینیم و بستنی فعلا احتمال دختر دادن😘

من شیرینی خوردم اولین چیزی هم ک دلم خواست نون خامه ای بود

نه شیرینی بخصوص بستنی پسره

الان ک نشون میده بچه چیه دوازده هفته ایی

نه ربط نداره من ویار لواشک و ترشی و خیار با نمک فراوون داشتم بچمم دختره😂😑

نه درست نیست

نه من عاشق شیرین بودم پسر بود

خواهرم شوری داشت دختر بود

من شور دختر

من که اصلا شور نمیخوردم پسره

نه برا من دختر شد

نه من شوری و لواشک آلوچه خشکه میخورم نی نی هم دختره

گاهی اوقات ویار شوری به خاطر فشار پایین ه .

نمیدونم حقیقت داره یا نه وای منم ویارم کلا شور و ترشی بود و بچم پسره
البته حالت تهوع خیلی خیلی کم بود تو این پنج ماه شاید ۵ ،،۶ بار بود

خاله من خیلی میخورد ولی دختره

نه عزیزم اینا هیچکدوم پایه علمی نداره.

نه عزیزم من عاشق شیرینی جات بودم بخصوص بستنی ولی بچم پسر

والله من عاشق ترش وشوری بودم دختره نینی

بله درسته

سوال های مرتبط

مامان سام مامان سام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی هفته هفدهم بارداری
مامان ما🌛ان مامان ما🌛ان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وپنجم بارداری