من دارم دختره
بیشتر پسر
به این ربطی نداره
اکثر مادرا اوایلا بارداری برای کمتر شدن حالت تهوع شوری ترشی بیشتر میلشون میره
من پسر باردارم و فقط شور ترش دوست دارم
من سر پسرم فقط شور و ترش میخوردم بنظر من ربطی ب علائم نداره
منم همش هوس شوری و ترشی میکنم هنوز سونو ندادم نمیدونم دختره یا پسر
من سر دخترم فقط شور و ترش میخوردم
میگن پسر عزیزم
مطلق نیست عزیزم ولی میگن عمدتا پسر
شور فکنم پسره
من دارم ودختره😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.