ویار شوری نشانه دختر است یا پسر

۱۱ پاسخ

من دارم دختره

بیشتر پسر

به این ربطی نداره
اکثر مادرا اوایلا بارداری برای کمتر شدن حالت تهوع شوری ترشی بیشتر میلشون میره

من پسر باردارم و فقط شور ‌ترش دوست دارم

من سر پسرم فقط شور و ترش میخوردم بنظر من ربطی ب علائم نداره

منم همش هوس شوری و ترشی میکنم هنوز سونو ندادم نمیدونم دختره یا پسر

من سر دخترم فقط شور و ترش می‌خوردم

میگن پسر عزیزم

مطلق نیست عزیزم ولی میگن عمدتا پسر

شور فکنم پسره

من دارم ودختره😁

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ویهان جوجه مامان ویهان جوجه هفته شانزدهم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس ۶ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین ودلوین💖 مامان ماهلین ودلوین💖 ۲ سالگی
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکان 💙✨🥹 مامان نیکان 💙✨🥹 هفته هفدهم بارداری