حالا ویار ترش دختر یا پسر

۱۰ پاسخ

ربطی نداره اصلا به ترشی و شیرینی

من اول شیرینی بود بعد سه ماه شد شوری و ترشی اصلا تحمل هیچ نوع شیرینی ای ندارم حتی نون

من سره دخترمو پسرم جفتشون ترش دوس داشتم جوری ک فک میکردم اینم دختره

اصلا ربطی نداره

ربطی ندارع من سر دوتا بارداریم فقط چیزای ترش میخوردم

من اوایل تررررررررشی بود بعدم شیرینی شد بچمم دختره

دختر

فکر نکنم زیاد ربطی داشته باشه
زنداداش خیلی ترشیجات می‌خورد اما پسر شد خواهر خیلی به سبزیجات و چیزهای مثل خیار سبزی علاقه داشت دختر شد

😂من ویارم شور و فلفلیع خدا رحم کنه بهم

من داشتم دختره

سوال های مرتبط

مامان سام مامان سام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ویهان جوجه مامان ویهان جوجه هفته شانزدهم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی هفته هفدهم بارداری
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا مامان دلانا روزهای ابتدایی تولد