تب پسرم اصلا نمیاد پایین رو همون 38یا 38خورده هست

۲ پاسخ

استامینوفن یا شیاف هر ۴ساعت
لباسش کم کن شلوار نپوش
پاشویه کن با آب ولرم

پیاز بزا تو جورابش ... با اب ولرم روناش رو پاشویه کن سرد نباشه لرز بیوفته ب جونش ... لباساشو کم کن

سوال های مرتبط