۳ پاسخ

بنظرم دال عدس خوبه ماش هم خاصیتش زیاده

ولله من ماش و دال عدس رو براش تو سوپش میریزم یا هی با سیب زمینی و جو پرک میریزم اینجوری از هردوتاش تغذیه میشه مقوی هم هست اصلا هم نمیخیسونمش نه نفخ می‌کنه شکمش نه دل درد

دال عدس

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🐤🎀 مامان ماهلین🐤🎀 ۱۰ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۸ ماهگی
مامان قشنگ خانوم مامان قشنگ خانوم ۱ سالگی
مامان پسرِ مامان مامان پسرِ مامان ۱ سالگی