خانما میشه بگین طول سرویکستون تو سونو وزن چند بود؟

۸ پاسخ

۲۶

برا من ۳۷ بود من دو روز پیش رفتم سونو وزن

۳۱ بود

من ۳۲ هفته ۳۶بود بعد ۳۵ هفته اومد ۳۱

من ۳۰ بود ۳۴ هفته.سرکلاژ م هستم

من هنوز نرفتم هفته بعد

من ٣١ بود

من سنو وزن نرفتم هنوز گلم

سوال های مرتبط

مامان فینگیل خان مامان فینگیل خان ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین خانم🤱🏻 مامان ماهلین خانم🤱🏻 ۳ ماهگی
مامان گیسو و گیتی مامان گیسو و گیتی ۱۳ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی