سلام خانم ها من زایمان کردم

۱۱ پاسخ

مبارکه عزیزم

طبیعی خوب بود؟ بخیه خوردی؟ خیلی درد کشیدی؟

مبارک باشه عزیزم

عزیزم درد داش چجور بود چند ساعته ب دنیا اومد

وای مبار ک طبیعی یا سزارین

مبارک باشه .به سلامتی و دل خوش .خدارو شکر

بسلامتی عزیزم قدم نو رسیده مبارک باشه 😍

بسلامتی مبارکه عزیزم😍

مبارک عزیزم بسلامتی انشاءالله 😍😍

سلام بسلامتی عزیز
طبیعی؟

مبارکه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آیلا مامان آیلا ۵ ماهگی
مامان آیهان وآوینا مامان آیهان وآوینا ۲ ماهگی
مامان مامان ثنا پناه مامان مامان ثنا پناه ۷ ماهگی
مامان آیلین و آرتین مامان آیلین و آرتین ۸ ماهگی
مامان عماد مامان عماد ۶ ماهگی
مامان محمد ماهانم مامان محمد ماهانم ۱ ماهگی