رب انار واسه بارداری خبه یا نه

۶ پاسخ

شیرین بگیر برای تشکیل قلب میگن خوبه

۳ ماه اول بارداری بهتره خیلی رعایت کنی ۳ ماه دوم ب بعد خطرش کمتره
نوش جونت

کمش نه.تازه برا خوشگلی هم میگن خوبه

عالیه بزن شاداب شی

بله گلم خوبه ولی زیاده روی نکن زیاد

مشکلی نداره اگه فشارت نمیفته

سوال های مرتبط

مامان ماردین مامان ماردین هفته شانزدهم بارداری
مامان عسلم مامان عسلم روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فاطمه زهرا💖 مامان فاطمه زهرا💖 ۳ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۸ ماهگی
مامان نوحا مامان نوحا ۵ ماهگی