۱۳ پاسخ

داستان ازدواج منو از دست بدی باختی😜😜خود دانی دیگه

آزمایش نیست

اصلا آزمایش نداره

نداندتتت

وای من داشتم.فقط با دیلاتور درمان شدم

میری پیش روان پزشک یا روان شناس بیمارستان یا نمیدونم چه دکتری
اون گواهی میده واژینیسموس هستی و نمیتونی طبیعی زایمان کنی

آزمایش نداره

آزمایش نداره عزیزم.
بعضیا موقع رابطه درد دارن و نمیتونن رابطه برقرار کنن. یه چیز ذهنیه.
یه سری حرکات ورزشی و اینا داره که با اونا بهتر میشه

آزمایش نداره خواهر یا من نشنیدم
کی گفته ؟

حتی زایمان طبیعی هم نمیتونن انجام بدن فقط باید سزارین باشه

واژننشون فرق داره و موقع رابطه خیلی درد بدی داره و اصلا نمیشه انجام داد

گلی بیا روبیکا گروه زدیم همه خانم ها اقدامی اونجاییم

مگه ازمایش داره؟

سوال های مرتبط

مامان 🌙لین خانوم 😍 مامان 🌙لین خانوم 😍 ۵ ماهگی
مامان اینده👶🏻 مامان اینده👶🏻 قصد بارداری
نیلا ی نیلا ی قصد بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ویکم بارداری
🐣🎀fari 🐣🎀fari قصد بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان عدس 😍 مامان عدس 😍 هفته هجدهم بارداری
مامان در انتظار مامان در انتظار قصد بارداری
مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 ۳ ماهگی
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وسوم بارداری