داستان ازدواج منو از دست بدی باختی😜😜خود دانی دیگه
آزمایش نیست
اصلا آزمایش نداره
نداندتتت
وای من داشتم.فقط با دیلاتور درمان شدم
میری پیش روان پزشک یا روان شناس بیمارستان یا نمیدونم چه دکتری
اون گواهی میده واژینیسموس هستی و نمیتونی طبیعی زایمان کنی
آزمایش نداره
آزمایش نداره عزیزم.
بعضیا موقع رابطه درد دارن و نمیتونن رابطه برقرار کنن. یه چیز ذهنیه.
یه سری حرکات ورزشی و اینا داره که با اونا بهتر میشه
آزمایش نداره خواهر یا من نشنیدم
کی گفته ؟
حتی زایمان طبیعی هم نمیتونن انجام بدن فقط باید سزارین باشه
واژننشون فرق داره و موقع رابطه خیلی درد بدی داره و اصلا نمیشه انجام داد
گلی بیا روبیکا گروه زدیم همه خانم ها اقدامی اونجاییم
مگه ازمایش داره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.