سلام خانما این ازمایش چطوره؟

تصویر
۳ پاسخ

تعداد اسپرم‌های غیر متحرک مدل c و immotile جمعا 81٪ هست که خیلی زیاده
مورفولوژی هم که تقریبا همگی خرابه یعنی 98٪
حالا ارولوژیست حتما یه سونو واریکوسل می فرستن و اگر بود جراحی می کنن و سه ماه مکمل میدن و بعد دوباره آزمایش درخواست میدن

مورفولوژیش هم ضعیفه ۲هست باید ۴باشه

تحرک اسپرمش ضعیفه ۲درصد هست طبیعیش ۲۵درصد به بالاست

سوال های مرتبط

مامان مامان زینب مامان مامان زینب هفته چهارم بارداری
مامان بی نام مامان بی نام هفته دوازدهم بارداری
ناهید ناهید قصد بارداری
🐣🎀fari 🐣🎀fari قصد بارداری
مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 ۳ ماهگی
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گل دخترام مامان گل دخترام قصد بارداری