خانما این آزمایش چطوره نرماله یا ن

تصویر
۳ پاسخ

اره قند انزیم های کبدیت نرماله

گلم فقط از تیروئیدت سر در میارم که نرمال هست بقیه رو نمیدونم

ازمایش چیه

سوال های مرتبط

مامان نیلو🫠❤️ مامان نیلو🫠❤️ قصد بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری