دوستان سلام جواب این ازمایش نرماله؟؟

تصویر
۲ پاسخ

اینجا که ذخیره نیست

اگه اشتباه نکنم ذخیرت خیلی بالاعه و بخاطر تنبلیه ک بالا رفته بقیش نرماله

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلیم مامان مامان تودلیم هفته شانزدهم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شاه توت 💙 مامان شاه توت 💙 هفته ششم بارداری
مامان جوجه 🧸🧸 مامان جوجه 🧸🧸 هفته بیست‌وچهارم بارداری
سعیده سعیده قصد بارداری