سلام بچه ها این ازمایش نرماله

تصویر
۲ پاسخ

✅ آزمایش‌ها نرمال هستند
خون، تیروئید، FSH، LH و پرولاکتین: طبیعی
تستوسترون آزاد: کمی لب مرز بالاست ولی به‌تنهایی مشکلی نیست
❗ فقط اگر علائمی مثل نامنظمی قاعدگی، جوش شدید، ریزش مو یا پرمویی دارید → بررسی تنبلی تخمدان لازم می‌شود.

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری