خانما فشار ۹ چطوره نرماله یا کم؟؟

۵ پاسخ

کمه ۱۱ خوبه

منم همیشه فشارم روی ۸یا ۹ هست

من شنیدم فشار پایین بهتر از بالا هستش

کمه. مال منم همیشه 9 روی 6

فشار پایینه

سوال های مرتبط

مامان تو راهیی🥹 مامان تو راهیی🥹 ۴ ماهگی
♡مهلا♡ ♡مهلا♡ قصد بارداری
مامان سناء مامان سناء ۱ ماهگی