خانما قند ۱۵۰ نرماله؟؟

۶ پاسخ

کلپوره دم کن بهش بده
کدو با ماست بده کدو سبز خام رنده کن با ماست
انسولین ببرین درمانگاه بزنن بهش

خیلی بالابه ولی برای آدم دیابتی میگن خوبه مثلا بعد نهار یا شام باشه ولی آدم عادی خیلی بالاعه

ن فدات بالا تا ۹۰ نرماله

بارداری؟؟

مال من ۱۰۴ بود قبل بارداری
مگفت باید خیلی مراعات کنی

ن قند ناشتا خیلی بالاعه ۷۰ تا ۱۰۰ نرماله

سوال های مرتبط

مامان نیلو🫠❤️ مامان نیلو🫠❤️ قصد بارداری