۵ پاسخ

چه آدم بی فرهنگ بی نزاکتی چرا بعضیا اینطورین براهمینه خدابچه بهت نمی‌ده چون دات سیاه

بچه ها فاز این خانمه چیه که کامنت منفی گذاشته 🧐

بله

کشتیمون بابا . توام حالا زده باردار شدی شانسکی . زیاد ب خودت نناز تا ب دنیاش نیاری هیچی معلوم نیست . ماهم ن دکتریم ن خدا . بسپارش ب اون بالایی حالا هرچی اهههه بدم میاد ....

بله.‌‌‌

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان حبه قندم🥹🍬 مامان حبه قندم🥹🍬 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شهریار💙🧸 مامان شهریار💙🧸 ۵ ماهگی