کسی شیرخشک نان arمیده؟ وزن دهیش چطوره ؟

۴ پاسخ

من میدادم خوب بود ولی چون سخت گیرم میومد عوض کردم

اره منم بخاطر رفلاکس میدم وزن دهیش هم خوبه

خوبه دکتربراپسرم نوشت وزنش پایین بود
بعدیه ماه وزنش کردم خداروشکروزنش خوب شده

چ شیریش خوبه؟؟

سوال های مرتبط

مامان آهو خانوم 🦌 مامان آهو خانوم 🦌 ۱۷ ماهگی
مامان ماهان وژیکان

شیلا مامان ماهان وژیکان شیلا ۱۴ ماهگی
مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۸ ماهگی
مامان آنیکا❤️ مامان آنیکا❤️ ۱۷ ماهگی