دوستان کسی از شیرخشک بیومیل راضی هس وزن دهیش چطوره

۲ پاسخ

سلام من بیومیل ای ار میدم به دخترم خیلی راضی هستم هم وزن دهیش خوبه هم مشکل رفلاکس دخترم رفع شده

من دادم وزن دعیش واسه بچه های ما عالی بوده پسرم با بیومل ماهی یک تا یک ونیم اضافه میکنه خواهر برادرامم کلان تپلی بودن به اونا هم بیومل میداد مامانم

سوال های مرتبط

مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته چهاردهم بارداری