۳ پاسخ

طبیعیه برا هفته ی تو

منم دارم همش مخصوصا هفته های اول خیلی داشتم الان دیگ برام طبیعی شده

انگار طبیعیه😭منم دارم و معده درررد

سوال های مرتبط

مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی
مامان دو تا فنچ ❣️ مامان دو تا فنچ ❣️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قندعسل🩵 مامان قندعسل🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته نوزدهم بارداری