من سوزش،معده دارم عادیه؟

۱۰ پاسخ

چیز های اسیدی کمتر بخور
قرص هاتو با معده پر بخور

اره منم دارم

اره منم داشتم

منم دارم رفتم دکتر بهش گفتم شربت داد دوروزه میخورم اوکی شوم دیگه ندارم

بله عزیزم

اره منم دارم با باد و بود فراوان😐 اصلا سر معدم یجوری میجوشه حس خفیف تهوع دارم

آره عادیه

آره عادیه گلم

بله عزیزم

آره عزیزم غذا کم تو وعده های بیشتر بخور

سوال های مرتبط

مامان قندعسل🩵 مامان قندعسل🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه زندگیم💖 مامان پناه زندگیم💖 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌وششم بارداری
مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هفدهم بارداری