من خیلی سوزش معده دارم شما هم ؟

۵ پاسخ

منم آخ نگو رفتم شربت داد

من اتیش‌ گرفتع شکمم

منم دارم الانم از پادرد و کمر درد دارم جون میدم

منم اینجور بودم پنتوپرازول چندروزه دارم میخورم راحت شدم

ب دکترت بگو برات شربت مینویسه. برامن شربت داد

سوال های مرتبط

مامان میراث کوچولو🥹 مامان میراث کوچولو🥹 هفته سی‌ام بارداری
مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی
مامان خدادا مامان خدادا هفته چهلم بارداری